Henk van Dijk overleden

18 november 2023 17:15

Deze week werden we opgeschrikt door het droevige bericht dat Henk van Dijk 15 november geheel onverwachts op 67-jarige leeftijd is overleden.

Henk zou tijdens de aanstaande nieuwjaarsreceptie gehuldigd worden voor zijn 40-jarig lidmaatschap, triest genoeg kunnen we Henk niet decoreren.

In zijn periode binnen V.V. Handel is Henk maar liefst 14 jaar leider geweest van Handel 3, in de periode van 1989 tot en met 2003.
Het hoogtepunt in zijn ambtsperiode was het seizoen van 1996, toen werd Handel 3 onder de bezielende leiding van Henk kampioen. Ook Handel 1 werd dat jaar kampioen, dit werd uiteraard gevierd met een gigantisch feest.

We zullen Henk herinneren als een betrouwbaar, goedlachs en rustig lid en koesteren de mooie momenten.
Rust zacht Henk.

Wij wensen zijn vrouw Marja, kinderen Lenneke, Roel en Aafke, schoonfamilie, kleinkinderen, familie en vrienden veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur en leden V.V. Handel

Klik hier voor de rouwkaart.

Kampioenschap_1996.JPG