55 plusser laten het balletje rollen

3 september 2023 14:00

Afgelopen vrijdag, 1 september, hebben we voor de 2e jaargang een vrijwilligers avond georganiseerd voor onze trouwe 55+ vrijwilligers.
Wederom waren we te gast bij “Jeu de Bouckles” in Boekel.

Wegens het daverende succes van vorig jaar hebben we ook dit jaar voor deze groep een extra activiteit georganiseerd.
Van 17.00 uur tot en met 22.00 uur hebben de vrijwilligers met aanhang in competitie(petanque) vorm tegen elkaar gespeeld om de winst.
Er werd flink gestreden en gemeten, aan het eind van de avond werden de winnaars bekend gemaakt, Rianne van Grinsven ging met de eretitel aan de haal met in haar kielzog Henk van Berlo.
Het was een geslaagde avond, met een frietje en wat drankjes was de avond compleet.
Iedereen ging met een tevreden en voldaan gevoel naar huis, namens V.V. Handel willen deze speciale groep vrijwilligers nogmaals danken voor hun inzet.

De foto's van de activiteit zijn op de onderstaande linke terug te vinden:
55+ activiteit 2023