Handel verliest koppositie

Koebaksestraat 35 B
5434LC
VIANEN NB

Zondag moest Handel het opnemen tegen Vianen Vooruit, altijd een lastig tegenstander op een moeilijk begaanbaar veld. Vianen Vooruit legde een uitstekende partij op de mat tegen Handel en pakte daarmee drie belangrijke punten onderin. Joost Verbiesen en Rik Reinirie zorgden voor een 2-0 eindstand. Vianen heeft gestreden voor elke meter en maakte het Handel zeer moeilijk. Handel trainer Sander Janssen baalt, een zondag om snel te vergeten “We hadden vandaag nog wel 100 minuten kunnen voetballen, maar dan hadden we wellicht nog niet gescoord. Het was een hele slechte wedstrijd, op een nog slechter veld.”

Met nog 4 wedstrijden te gaan heeft Handel 1 punt achterstand en Stiphout vooruit als concurrent erbij. Handel speelt maandag 10 april tegen 1e klasse Wittenhorst voor strijd bij de laatste 4 in het beker toernooi.