V.V. Handel scoort rapportcijfer 8.4

30 december 2023 10:15

Beste leden en vrijwilligers,

Zoals jullie allemaal hebben meegekregen is er onlangs een enquête gehouden om het functioneren van onze mooie vereniging te peilen onder de leden en vrijwilligers.
Dankzij jullie enthousiaste en loyale deelname hebben we een prachtig rapportcijfer behaald, namelijk een 8.4 (op een schaal van 10).

Uit de scan is de onderstaande samenvatting tot stand gekomen:

Bij de gedachten aan de vereniging komen vooral woorden als 'gezelligheid', 'vrijwilligers', en 'samenwerking' naar voren, met een sterke nadruk op sfeer, saamhorigheid en een gemoedelijke omgeving. De leden waarderen de goede organisatie, het enthousiasme, de sportiviteit en no-nonsense houding die heerst binnen deze warme en gezonde gemeenschap. Het is duidelijk dat men trots is op zowel de historie als het actieve verenigingsleven waar daden centraal staan.

Ook zijn er nog punten van aandacht naar voren gekomen waar we als bestuur mee aan de slag gaan.

Nogmaals dank voor jullie deelname en geniet van de jaarwisseling.

Hopelijk zien we elkaar 1 januari tijdens de nieuwjaarsreceptie op d'n Eikenwal!!

Namens het voltallige bestuur alvast een goed, gezond en sportief 2024.

Met sportieve groeten,

Niels van ZonBack2Basics.jpeg