Verenigkracht scan V.V. Handel

30 oktober 2023 18:00

Beste leden en vrijwilligers van V.V. Handel! 🔵⚪

Via een scan willen we in kaart brengen hoe het met onze vereniging gaat.
Dit doen we door jou verschillende vragen te stellen over thema’s als leiderschap, de organisatiestructuur en de manier waarop binnen jouw vereniging met elkaar wordt omgegaan.

Het invullen van deze scan duurt ongeveer 10 minuten. Er zijn geen goede of foute antwoorden. Het gaat erom dat je invult wat het beste bij jou past. Invullen is anoniem.

Hartelijk dank en we kijken uit naar de resultaten waarmee we dan samen aan de slag kunnen.

Je kunt de scan invullen via deze link: https://xoetsurveys.nl/Back2Basics/invitation/bd1f6660-6707-4aa5-9e0c-95fe04d621e7

De scan kan worden ingevuld tot 20 november, dus zorg ervoor dat je jouw input op tijd indient. 📅

Met sportieve groet,
Bestuur V.V. HandelVerenigkracht_scan_VV_Handel.jpeg