Laatste seizoen Sander Janssen bij VV Handel

7 oktober 2023 13:45

Beste leden en supporters van VV Handel,

Afgelopen week heb ik aan de technische commissie en spelers aangegeven aan het einde van het seizoen te stoppen als trainer van VV Handel.
Hiermee komt na het huidige seizoen een einde aan onze samenwerking.
Natuurlijk hebben we nog 22 wedstrijden te spelen en zien we elkaar nog vaak genoeg.

Vanuit mijn kant heerst er tot op heden alleen maar lof over deze mooie vereniging. Het is een club die leeft binnen de Handelse gemeenschap en dat zie je terug op d’n Eikenwal.
We gaan er met z’n allen nog een mooi seizoen van maken!
Tot snel op d’n Eikenwal!

Met sportieve groet,
Sander Janssen

Reactie VV Handel:
VV Handel respecteert het besluit van Sander Janssen om na dit seizoen te stoppen als hoofdtrainer bij de blauw-witten.
Na het onvergetelijk kampioenschap van vorig seizoen is de doelstelling voor het huidige seizoen handhaving in de 2e klasse.
Het vaandelteam is met 4 punten uit 2 wedstrijden goed uit de startblokken gekomen en we hopen dat deze lijn verder doorgetrokken wordt dit seizoen.
We wensen Sander Janssen, de spelersgroep en staf veel succes bij het behalen van de beoogde doelstelling om zo op een mooie manier afscheid te kunnen nemen aan het eind van het seizoen!

DSC04819.JPG