Start nieuwe seizoen

14 augustus 2022 13:30

De vakantie is nog niet voorbij maar het nieuwe seizoen is voor de spelers van de selectie alweer begonnen. Na een aantal trainingen zal het zondag 21 augustus echt starten met de eerste oefenwedstrijd op ons eigen sportpark tegen de club van onze vorige trainer Tom Jacobs, Festilent uit Zeeland.

Het tweede elftal zal op zondag 28 augustus het seizoen starten met een oefenwedstrijd uit bij DSV 2. Voor de rest van de seniorenteams en alle jeugdteams begint het seizoen in het weekend van 3 en 4 september.

Het bekerprogramma is voor alle senioren-elftallen bekend, de tegenstanders in de competitie ook. Het competitieprogramma zal 19 augustus worden bekend gemaakt door de KNVB.

Voor de jeugdteams is het programma tot aan de herfstvakantie ook al gepubliceerd. Alles is terug te vinden op deze website onder kopje programma en in de teampagina's.

Wil je altijd op de hoogte zijn van alle actuele indelingen, programma's, uitslagen, standen, wijzigingen en afgelastingen houd dan de website in de gaten en zorg dat je de voetbal.nl app op je telefoon hebt.