Frans van Berloo overleden

12 maart 2023 20:45

Vandaag trof ons het trieste bericht dat Frans van Berloo vanochtend op 82-jarige leeftijd rustig is ingeslapen.
Frans was ruim 76 jaar lid van onze vereniging en was aanvoerder van het legendarische kampioensteam van 1972-1973.

Verder was Frans ook speler van het kampioensteam in het seizoen 1957/1958 met Handel 2. Na zijn loopbaan in Handel 1 heeft hij ook nog in lagere elftallen gespeeld.

Naast het voetbal vervulde Frans diversen vrijwilligerstaken.
Zo heeft hij beide kantines mee gebouwd, bij onze huidige accommodatie heeft Frans de eerste steen gelegd.
Vanwege zijn grote bijdrage is hij op 14 mei 1994 benoemd tot lid van verdienste van onze vereniging.

Hij is 4 jaar lid geweest van de onderhoudscommissie. Heeft 2 jaar de loterij georganiseerd. Is een aantal jaren actief geweest als begeleider bij de spelregelwedstrijden. Daarnaast 1 jaar jeugdleider en 2 jaar bij de jeugdcommissie. Ook 2 jaar als seniorenleider actief geweest.
En maar liefst 13 jaar onderdeel van de seniorencommissie.

De laatste jaren maakte het voetbal plaats voor golf en heeft menig balletje mogen slaan.

Frans... bedankt voor de mooie herinneringen en alle inzet voor onze vereniging, rust zacht.

Namens V.V. Handel wensen we zijn vrouw Annie, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.