Algemene Ledenvergadering 2024

1 april 17:30  Aan alle leden van V.V. Handel, Namens het bestuur nodigen wij u uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering van V.V. Handel. Deze wordt georganiseerd op donderdag 4 april, aanvang 21.30 uur in onze kantine op sportpark d’n Eikenwal.meer »

Henk van Dijk overleden

18 november 17:15  Deze week werden we opgeschrikt door het droevige bericht dat Henk van Dijk 15 november geheel onverwachts op 67-jarige leeftijd is overleden. meer »

Algemene jaarvergadering 2023

10 oktober 20:45  Aan alle leden en belangstellende van V.V. Handel, Namens het bestuur nodigen wij u uit tot het bijwonen van de Algemene Jaarvergadering van V.V. Handel. Deze wordt georganiseerd op donderdag 19 oktober, aanvang 21.30 uur in onze kantine op sportpark d’n Eikenwal.meer »

Week van de Scheidsrechter

1 oktober 9:45  We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: #scheidsbedankt! Daarom hebben we vandaag onze scheidsrechterskorps nog eens extra in het zonnetje gezet nu de Week van de Scheidsrechter weer op punt van beginnen staat. Deze zondagochtend, tijdens Handel Kermis, stond er een lekker ontbijtje klaar.meer »

55 plusser laten het balletje rollen

3 september 14:00  Afgelopen vrijdag, 1 september, hebben we voor de 2e jaargang een vrijwilligers avond georganiseerd voor onze trouwe 55+ vrijwilligers. Wederom waren we te gast bij “Jeu de Bouckles” in Boekel.meer »

Bekerprogramma Handel 1

29 juli 13:30  De KNVB heeft het bekerprogramma voor Handel 1 kenbaar gemaakt. Lukt het de mannen om dit bekerseizoen net zo ver te komen als vorig jaar?? Het vaandelteam heeft in ieder geval twee thuiswedstrijden. meer »

Ga naar archief