Oranjefestival V.V. Handel zéér geslaagd

10 juli 2021 13:45

Rond de 100 kinderen hebben zaterdag 3 juli 2021 mee gevoetbald op het eerste Oranjefestival van VV Handel. Niet alleen leden van de club (in de leeftijd van 2,5 tot en met 12 jaar) waren welkom om te genieten van een voetbaldag, maar ook vriendjes en vriendinnetjes hadden zich opgegeven.

De peuters speelden het altijd leuke leeuwenspel waarbij ze met de bal aan de voet snoep gingen stelen bij de leeuw. De kinderen vanaf 4 jaar genoten van meerdere voetbalspellen. Zo weten ze nu hoe hard ze kunnen schieten op doel en wie de kampioen van de pannakooi is.

Vanaf nu staat de snelheidsmeter in de kast bij de smartgoals zodat deze ook op trainingen gebruikt kan worden. Wist je dat je niet alleen de snelheid van je schot maar bijvoorbeeld ook de topsnelheid van een sprintje kan meten?

Na de zomerstop, in de week van 30 augustus, beginnen de trainingen weer. Vond jij het nou ook zo leuk op het Oranjefestival? En wil je graag komen proeftrainen? Neem dan contact op met één van onderstaande contactpersonen:

Jolanda: 0651821440

Eddy: 0630670480

Wij hopen iedereen na de zomervakantie weer terug te zien op d’n Eikenwal en dan net als tijdens het Oranjefestival weer met ouders lang de lijn en veel gezelligheid op het sportpark.

Geniet van de zomervakantie en blijf lekker van het spelletje genieten.

Met sportieve groeten,

Organisatie Oranjefestival