Algemene ledenvergadering online

Aan alle leden van V.V. Handel,

Namens het bestuur nodigen wij u uit tot het bijwonen van de Algemene Jaarvergadering van V.V. Handel.
Dit jaar zal deze in aangepaste vorm worden georganiseerd op donderdag 21 januari, aanvang 20.30 uur.

Normaal gesproken vindt de algemene jaarvergadering plaats in oktober van het lopende seizoen. Dit seizoen hebben we de vergadering uitgesteld i.v.m. de Corona-regels. Echter Corona is nog steeds niet verslagen. Toch vinden we het zinvol om onze leden te informeren over de stand van zaken. Daarom vindt de jaarvergadering plaats a.s. donderdag 21 januari om 20.30 uur. De vergadering zal daarbij volledig digitaal plaats vinden. Graag ontvangen wij vooraf een aanmelding van geïnteresseerden, zodat we een digitale uitnodiging door kunnen sturen. Aanmelden voor deze vergadering kan via de onderstaande link:

Als voorbereiding op de Jaarvergadering hierbij de onderstaande documenten:

Wij hopen u allen van harte welkom te mogen heten.

Bij voorbaat dank voor uw aanmelding en tot donderdag de 21e!!

Met sportieve groeten,

Bestuur V.V. Handel