Handel treft broertjes uit Zeeland en oude bekende in KNVB beker

29 juli 2022 9:30

De KNVB heeft recent de bekerindeling bekend gemaakt. Handel mag het op gaan nemen tegen Bavos, VCO en het Festilent van oud-Handel trainer Tom Jacobs

Met Bavos treft Handel een oude bekende, een aantal jaar geleden streden Handel en Bavos nog tegen elkaar in de 4de klasse, waar Bavos zich afgelopen seizoen op de 12e plaats zag eindigen.

Tegenstander VCO uit Zeeland is echter een onbekende ploeg waar Handel al meer dan tien jaar niet meer tegen heeft gespeeld. Zij spelen momenteel in de 5de klasse en eindigden afgelopen seizoen op de 10e plaats.

Waar Handel tijdens de oefencampagne al eens vaker tegen Festilent heeft gespeeld, en dit op zondag 21 augustus ook weer vriendschappelijk doet, staat er nu ook een bekerwedstrijd op het programma tegen de ploeg van Tom Jacobs. Festilent eindigde afgelopen seizoen op de 6de plaats in de 4de klasse.

De speeldata voor de bekerwedstrijden zijn nog niet vrijgegeven door de KNVB, deze zullen in de komende weken bekend worden gemaakt.